


בשונה מאתר או אפילו עמוד פייסבוק של העסק, מטרתו של דף הנחיתה היא אחת: להביא להמרה כלשהי בצורת ליד, התקשרות, או כל דבר אחר. אולם, המקום ומרחב הפעולה שעומד לרשותנו בדף הנחיתה הוא יחסית מוגבל. אז איך עושים את זה כמו שצריך?
בשונה מאתר או אפילו עמוד פייסבוק של העסק, מטרתו של דף הנחיתה היא אחת: להביא להמרה כלשהי בצורת ליד, התקשרות, או כל דבר אחר. אולם, המקום ומרחב הפעולה שעומד לרשותנו בדף הנחיתה הוא יחסית מוגבל. אז איך עושים את זה כמו שצריך?
מכיוון שיש לדפי נחיתה מטרה אחת ברורה, יש לשים לב שמתמקדים בייעודו ולא מתפזרים יתר על המידה. מעבר לכך, יש להקפיד על מספר דברים עיקריים בעיצוב ובתוכן כדי להגיע לתוצאות מקסימליות. אז איך יוצרים עמוד נחיתה שעובד?
שימוש בדף נחיתה כחלק מקמפיין שיווקי מסייע לעסק שלכם לקדם מטרות שיווקיות ספציפיות לפרק זמן מוגבל. באילו סיטואציות שיווקיות משתלם לבנות דף נחיתה, ועל איזה דגשים יש לשים לב בעיצוב?